Powered By Blogger

poniedziałek, 13 czerwca 2011

Sweet Bracelet

  Oto mój ostatni wyrób. Kochamy słodycze, więc jest oto i ona: czekoladkowo- ciasteczkowa bransoletka! Jeżeli jesteś miłośnikiem wszelkich słodkości to jest ona stworzona właśnie dla Ciebie ;) Miło jest ją nosić, maniacy czekolady patrzą na nią ze smakiem, chociaż, nawet gdy sama na nią patrze mam ochotę zjeść wiszące elementy! 


    Fajnie, jest mieć zawsze przy sobie to co się kocha :)








                                                                   Miłego popołudnia!

1 komentarz:

  1. Robisz świetne rzeczy, jestem pod wielkim wrażeniem! Z chęcią sama bym zaopatrzyła się w taką słodką bransoletkę. Spodobało mi się tu i na pewno zajrzę jeszcze, by popatrzeć na te cuda. :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! :)
    http://www.fashion-life.pl/

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.